ISUS HRISTOS …..

ISUS HRISTOS …..

Ioan 1 :   La început era Cuvântul, şi Cuvântul era cu Dumnezeu, şi Cuvântul era Dumnezeu.

2 El era la început cu Dumnezeu.

3 Toate lucrurile au fost făcute prin El, şi nimic din ce a fost făcut, n-a fost făcut fără El.

4 În El era viaţa, şi viaţa era lumina oamenilor.

5 Lumina luminează în întuneric, şi întunericul n-a biruit-o.

….

9 Lumina aceasta era adevărata Lumină, care luminează pe orice om venind în lume.

10 El era în lume, şi lumea a fost făcută prin El, dar lumea nu L-a cunoscut.

11 A venit la ai Săi, şi ai Săi nu L-au primit.

12 Dar tuturor celor ce L-au primit, adică celor ce cred în Numele Lui, le-a dat dreptul să se facă copii ai lui Dumnezeu

CUVÂNTUL LUI DUMNEZEU A DEVENIT UN BĂRBAT, A LUAT FORMĂ UMANĂ …

14 Şi Cuvântul S-a făcut trup şi a locuit printre noi, plin de har şi de adevăr. Şi noi am privit slava Lui, o slavă întocmai ca slava singurului născut din Tatăl.

….

29 A doua zi, Ioan a văzut pe Isus venind la el şi a zis: „Iată Mielul lui Dumnezeu, care ridică păcatul lumii!

30 El este Acela despre care ziceam: ‘După mine vine un om, care este înaintea mea, căci era înainte de mine’.

31 Eu nu-L cunoşteam, dar tocmai pentru aceasta am venit să botez cu apă: ca El să fie făcut cunoscut lui Israel.”

32 Ioan a făcut următoarea mărturisire: „Am văzut Duhul pogorându-Se din cer ca un porumbel şi oprindu-Se peste El.

33 Eu nu-L cunoşteam, dar Cel ce m-a trimis să botez cu apă mi-a zis: ‘Acela peste care vei vedea Duhul pogorându-Se şi oprindu-Se este Cel ce botează cu Duhul Sfânt’.

1 Timotei 3 :  16 Şi, fără îndoială, mare este taina evlaviei… „Cel ce a fost arătat în trup a fost dovedit neprihănit în Duhul, a fost văzut de îngeri, a fost propovăduit printre neamuri, a fost crezut în lume, a fost înălţat în slavă.”

LA ORIGINELE OMULUI …. PRIMII DOUĂ, CREATE ÎN IMAGINIA LUI DUMNEZEU, PERFECT ȘI A EXISTENȚEI ETERNE DE RESPIRAREA LUI DUMNEZEU …..

Geneza 1 :   27 Dumnezeu a făcut pe om după chipul Său, l-a făcut după chipul lui Dumnezeu; parte bărbătească şi parte femeiască i-a făcut.

28 Dumnezeu i-a binecuvântat  …..

MINCIUNEA DIAVOLULUI INVITĂ ELOR PENTRU A PLECA DE LA DUMNEZEU …

Geneza 3 :      4 Atunci, şarpele a zis femeii: „Hotărât că nu veţi muri,

5 dar Dumnezeu ştie că, în ziua când veţi mânca din el, vi se vor deschide ochii şi veţi fi ca Dumnezeu, cunoscând binele şi răul”.

REA DECIZIA PROGENITORII OMULUI …..

6 Femeia a văzut că pomul era bun de mâncat şi plăcut de privit şi că pomul era de dorit ca să deschidă cuiva mintea. A luat deci din rodul lui şi a mâncat; a dat şi bărbatului ei, care era lângă ea, şi bărbatul a mâncat şi el.

CONSECINȚA EREDITAR ÎN OMENIE,  COPII DIN ELI, …… MISERIA CARE REGINA IN UMANITATE ….  INTRAREA MORȚII AL CORPULUI FIZIC, SI PIERDEREA EXISTENȚEI ETERNE, LÂNGĂ DE LA CREATOR ȘI ÎN COMUNIE CU EL:

CONDAMNARE ETERN, PENTRU TOTDEAUNA DEPARTE AL LUI DUMNEZEU, DORIND SĂ MOARĂ ȘI NU POATE SĂ O FAC, PLÂNIREA ȘI CRĂPITURA DINȚILOR DE DISPERARE … PENTRU TOTDEAUNA;  O FIINȚĂ CARE A FĂCUT PENTRU A TRĂI VEŞNIC

O FIINȚĂ CARE A FOST FACUT A TRAI VEŞNIC ÎN COMPANIA CREATORULUI SĂU CU COMUNICARE DESCHISĂ CU EL, ACUM ȘI PENTRU TOTDEAUNA, DEPARTE AL DUMNEZEU CINE ESTE VIAȚA; CA O CONSECINȚA PROPRIEI ALEGERI ALE LOR ….

Geneza 3 :   13 Şi Domnul Dumnezeu a zis femeii: „Ce ai făcut?” Femeia a răspuns: „Şarpele m-a amăgit şi am mâncat din pom.”

….

16 Femeii i-a zis: „Voi mări foarte mult suferinţa şi însărcinarea ta; cu durere vei naşte copii, şi dorinţele tale se vor ţine după bărbatul tău, iar el va stăpâni peste tine.”

17 Omului i-a zis: „Fiindcă ai ascultat de glasul nevestei tale şi ai mâncat din pomul despre care îţi poruncisem: ‘Să nu mănânci deloc din el’, blestemat este acum pământul din pricina ta. Cu multă trudă să-ţi scoţi hrana din el în toate zilele vieţii tale;

18 spini şi pălămidă să-ţi dea şi să mănânci iarbă de pe câmp.

19 În sudoarea feţei tale să-ţi mănânci pâinea până te vei întoarce în pământ, căci din el ai fost luat, căci ţărână eşti şi în ţărână te vei întoarce.”

23 Domnul l-a scos din grădina Edenului …

23 De aceea, Domnul Dumnezeu l-a izgonit din grădina Edenului ca să lucreze pământul, din care fusese luat.

24 Astfel a izgonit El pe Adam, şi, la răsăritul grădinii Edenului, a pus nişte heruvimi, care să învârtească o sabie învăpăiată, ca să păzească drumul care duce la pomul vieţii. ( Omului a pierdut dreptul la viață veșnică în comuniune cu Creatorul)

PATRIMONIUL PENTRU OMENIE …

Romani 5 : 12 …., cum printr-un singur om a intrat păcatul în lume şi prin păcat a intrat moartea, şi astfel moartea a trecut asupra tuturor oamenilor, din pricină că toţi au păcătuit…

14 Totuşi moartea a domnit, de la Adam  …

15 …. prin greşeala unuia singur, cei mulţi au fost loviţi cu moartea …..

16 …judecata venită de la unul a adus osânda, ., …

Romani 3 :    9 …  toţi, …, sunt sub păcat.

10 …. Nu este niciun om neprihănit, niciunul măcar.;

11 …. Nu este niciunul care să caute cu tot dinadinsul pe Dumnezeu.

12 …. Toţi s-au abătut şi au ajuns nişte netrebnici. Nu este niciunul care să facă binele, niciunul măcar.

UN BĂRBAT A PĂCAT,  ȘI A ADUS UN BLESTEM PENTRU DESCENDENȚA LUI ….. UN BĂRBAT POATE SALVA OMANITATEA, ÎNFRÂNȚIND DIAVOLUL, PĂCATUL ȘI MOARTEA.

NICIO DESCENDENT AL ADAMULUI, NU AR PUTEA FACE ….. ASA DE … FIUL LUI DUMNEZEU A DEVENIT OM … ȘI A SUPRAȚI-L PE SATAN, ÎN UNUI CORPUL BĂRBAȚI :   PENTRU FACE VOINTA AL LUI DUMNEZEU, ȘIRESPINGÂND INVITAȚIILOR SATANEI :  DE A TRĂI PENTRU SINE ȘI DE A NESUPUNERE TATĂLUL CARE L-A TRIMIS.

ISUS A ÎNVINS-O PE DIAVOLUL ȘI A DAT VIAȚA SA SFINȚĂ ȘI FARA PATA DE PACAT, PENTRU CUMPĂRARE ȘI A SALVAT DESCENDENȚII ADAMULUI, TOATE UMANITĂȚILE, CE TREBUIT SĂ CREDĂ ÎN EL; ȘI ÎNTORNAȚI-I ÎN CONDIȚIA UNUI ÎNCEPUT, ADOPTANDU-I CA COPII DE DUMNEZEU ȘI ACUM PARTICIPANȚI LA VIAȚA ETERNĂ, PRIN CREDINȚA ÎN EL ȘI ÎN CEEA LUI SÂNGE VARSAT, CARE ÎNLĂTURĂ PĂCATELE NOASTRE, ȘI NE ADUCE DE TATĂL CREATORUL ȘI MÂNTUITORUL NOSTRU ….. ȘI SA FII ISUS PASTORUL NOSTRU ȘI GHIDUL NOSTRU, ȘI AJUTORUL NOI PENTRU A ÎNVÂNCI DIAVOLUL ÎN TENTAȚIILE LUI.

Ioan 3 :   16 Fiindcă atât de mult a iubit Dumnezeu lumea, că a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede în El să nu piară, ci să aibă viaţa veşnică.

17 Dumnezeu, în adevăr, n-a trimis pe Fiul Său în lume ca să judece lumea, ci ca lumea să fie mântuită prin El.

18 Oricine crede în El nu este judecat, dar cine nu crede a şi fost judecat, pentru că n-a crezut în Numele singurului Fiu al lui Dumnezeu.

Isaia 53 :   6 Noi rătăceam cu toţii ca nişte oi, fiecare îşi vedea de drumul lui, dar Domnul a făcut să cadă asupra Lui nelegiuirea noastră, a tuturor.

4 Totuşi El suferinţele noastre le-a purtat şi durerile noastre le-a luat asupra Lui, şi noi am crezut că este pedepsit, lovit de Dumnezeu şi smerit.

5 Dar El era străpuns pentru păcatele noastre, zdrobit pentru fărădelegile noastre. Pedeapsa, care ne dă pacea, a căzut peste El şi, prin rănile Lui, suntem tămăduiţi.

7 Când a fost chinuit şi asuprit, n-a deschis gura deloc, ca un miel pe care-l duci la măcelărie şi ca o oaie mută înaintea celor ce o tund: n-a deschis gura.

8 ….. El fusese şters de pe pământul celor vii şi lovit de moarte pentru păcatele poporului meu.

9 … Lui a fost pusă între cei răi, şi mormântul Lui la un loc cu cel bogat, măcar că nu săvârşise nicio nelegiuire şi nu se găsise niciun vicleşug în gura Lui.

10 Domnul a găsit cu cale să-L zdrobească prin suferinţă… Dar, după ce Îşi va da viaţa ca jertfă pentru păcat, va vedea o sămânţă de urmaşi, va trăi multe zile şi lucrarea Domnului va propăşi în mâinile Lui.

11 Va vedea rodul muncii sufletului Lui şi se va înviora. Prin cunoştinţa Lui, Robul Meu cel neprihănit va pune pe mulţi oameni într-o stare după voia lui Dumnezeu şi va lua asupra Lui povara nelegiuirilor lor.

12 De aceea Îi voi da partea Lui la un loc cu cei mari şi va împărţi prada cu cei puternici, pentru că S-a dat pe Sine Însuşi la moarte şi a fost pus în numărul celor fărădelege, pentru că a purtat păcatele multora şi S-a rugat pentru cei vinovaţi.

Evrei 2 :     14 Astfel dar, deoarece copiii sunt părtaşi sângelui şi cărnii, tot aşa şi El Însuşi a fost deopotrivă părtaş la ele, pentru ca, prin moarte, să nimicească pe cel ce are puterea morţii, adică pe Diavolul,

15 şi să izbăvească pe toţi aceia care, prin frica morţii, erau supuşi robiei toată viaţa lor.

16 Căci, negreşit, nu în ajutorul îngerilor vine El, ci în ajutorul seminţei lui Avraam.

17 Prin urmare, a trebuit să Se asemene fraţilor Săi în toate lucrurile, ca să poată fi, în ceea ce priveşte legăturile cu Dumnezeu, un mare preot milos şi vrednic de încredere, ca să facă ispăşire pentru păcatele norodului.

18 Şi prin faptul că El Însuşi a fost ispitit în ceea ce a suferit, poate să vină în ajutorul celor ce sunt ispitiţi.

Romani 5 :   7 Pentru un om neprihănit cu greu ar muri cineva, dar pentru binefăcătorul lui poate că s-ar găsi cineva să moară.

8 Dar Dumnezeu Îşi arată dragostea faţă de noi prin faptul că, pe când eram noi încă păcătoşi, Hristos a murit pentru noi.

9 Deci, cu atât mai mult acum, când suntem socotiţi neprihăniţi prin sângele Lui, vom fi mântuiţi prin El de mânia lui Dumnezeu.

10 Căci, dacă atunci când eram vrăjmaşi, am fost împăcaţi cu Dumnezeu, prin moartea Fiului Său, cu mult mai mult acum, când suntem împăcaţi cu El, vom fi mântuiţi prin viaţa Lui.

11 Şi nu numai atât, dar ne şi bucurăm în Dumnezeu, prin Domnul nostru Isus Hristos, prin care am căpătat împăcarea.

…..

15 Dar cu darul fără plată nu este ca şi cu greşeala,  … harul lui Dumnezeu şi darul pe care ni l-a făcut harul acesta într-un singur om, adică în Isus Hristos, s-au dat din belşug celor mulţi.

16 … dar darul .venit în urma multor greşeli a adus o hotărâre de iertare.

17 …. cu mult mai mult cei ce primesc, în toată plinătatea, harul şi darul neprihănirii vor domni în viaţă prin acel unul singur, care este Isus Hristos!

18 …. tot aşa, printr-o singură hotărâre de iertare a venit pentru toţi oamenii o hotărâre de neprihănire care dă viaţa.

19 …  tot aşa, prin ascultarea unui singur om, cei mulţi vor fi făcuţi neprihăniţi.

Romani 3 :  22 şi anume neprihănirea dată de Dumnezeu, care vine prin credinţa în Isus Hristos, pentru toţi şi peste toţi cei ce cred în El. Nu este nicio deosebire.

23 Căci toţi au păcătuit şi sunt lipsiţi de slava lui Dumnezeu.

24 Şi sunt socotiţi neprihăniţi, fără plată, prin harul Său, prin răscumpărarea care este în Hristos Isus.

25 Pe El, Dumnezeu L-a rânduit mai dinainte să fie, prin credinţa în sângele Lui, o jertfă de ispăşire, ca să-Şi arate neprihănirea Lui, căci trecuse cu vederea păcatele dinainte, în vremea îndelungii răbdări a lui Dumnezeu,

26 pentru ca, în vremea de acum, să-Şi arate neprihănirea Lui în aşa fel încât să fie neprihănit, şi totuşi să socotească neprihănit pe cel ce crede în Isus.

FA-O ACUM TU PROPRIE DECIZIE ….

CREDEȚI ȘI PRIMIȚI-L PE ISUS HRISTOS CA MÂNTUITORUL ȘI DOMNUL TAU, ȘI URMAȚI-L ÎN ÎNVĂȚĂTURILE LUI, CÂT BIBLIA VĂ GHIDĂ ÎN CUVÂNTUL SĂU.

»  tuturor celor ce L-au primit, adică celor ce cred în Numele Lui, le-a dat dreptul să se facă copii ai lui Dumnezeu    «

Romani 10 :   13 Fiindcă oricine va chema Numele Domnului Isus Hristos va fi mântuit.

»    Oricine crede în El nu este judecat, dar cine nu crede a şi fost judecat, pentru că n-a crezut în Numele singurului Fiu al lui Dumnezeu.   ”.

DOMNUL ISUS HRISTOS SPUNE  …

Ioan 10 :   27 Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc şi ele vin după Mine.

28 Eu le dau viaţa veşnică, în veac nu vor pieri şi nimeni nu le va smulge din mâna Mea.

29 Tatăl Meu, care Mi le-a dat, este mai mare decât toţi şi nimeni nu le poate smulge din mâna Tatălui Meu.

30 Eu şi Tatăl una suntem.”

ACUM ESTI FIUL LUI DUMNEZEU SALVAT DE ISUS HRISTOS CARE ESTE MEDIATORUL ȘI INTERCESORUL TĂU ÎNAINTE DE TATA CERESC PÂNĂ ÎN ZIUA CÂND SUNTEM ÎN PREZENȚA LUI CÂND EL VINE SĂ CREEZE O NOUĂ PĂMÂNT PENTRU CEI CE ÎI URMĂ.

EL ȚI-A DAT SPIRITUL SĂU SFÂNT AȘA CĂ EL SUNT ÎNTOTDEAUNA CU VOI …..

Ioan 14 :  12 Adevărat, adevărat vă spun că cine crede în Mine va face şi el lucrările pe care le fac Eu; ba încă va face altele şi mai mari decât acestea, pentru că Eu mă duc la Tatăl,

13 şi ori ce veţi cere în Numele Meu, voi face, pentru ca Tatăl să fie proslăvit în Fiul.

14 Dacă veţi cere ceva în Numele Meu, voi face.

15 Dacă Mă iubiţi, veţi păzi poruncile Mele.

16 Şi Eu voi ruga pe Tatăl, şi El vă va da un alt Mângâietor[a], care să rămână cu voi în veac;

17 şi anume Duhul adevărului, pecare lumea nu-L poate primi, pentru că nu-L vede şi nu-L cunoaşte, dar voi Îl cunoaşteţi, căci rămâne cu voi şiva fi în voi.

18 Nuvă voi lăsa orfani, Mă voi întoarce la voi.

19 Peste puţină vreme, lumea nu Mă va mai vedea, dar voi Mă veţi vedea, pentru că Eu trăiesc şi voi veţi trăi.

20 În ziua aceea, veţi cunoaşte că Eu sunt în Tatăl Meu, că voi sunteţi în Mine şi că Eu sunt în voi.

21 Cine are poruncile Mele şi le păzeşte, acela Mă iubeşte şi cine Mă iubeşte va fi iubit de Tatăl Meu. Eu îl voi iubi şi Mă voi arăta lui.”

22 Iuda, nu Iscarioteanul, I-a zis: „Doamne, cum se face că Te vei arăta nouă, şi nu lumii?”

23 Drept răspuns, Isus i-a zis: „Dacă Mă iubeşte cineva, va păzi cuvântul Meu, şi Tatăl Meu îl va iubi. Noi vom veni la el şi vom locui împreună cu el.

24 Cine nu Mă iubeşte nu păzeşte cuvintele Mele. Şi cuvântul pe care-l auziţi nu este al Meu, ci al Tatălui, care M-a trimis.

25 V-am spus aceste lucruri cât mai sunt cu voi.

26 Dar Mângâietorul, adică Duhul Sfânt, pe care-L va trimite Tatăl în Numele Meu, văva învăţa toate lucrurile şi vă va aduce aminte de tot ce v-am spus Eu.   

Efeseni 1 :    13 Şi voi, după ce aţi auzit cuvântul adevărului (Evanghelia mântuirii voastre), aţi crezut în El şi aţi fost pecetluiţi cu Duhul Sfânt, care fusese făgăduit

14 şi care este o arvună a moştenirii noastre, pentru răscumpărarea celor câştigaţi de Dumnezeu, spre lauda slavei Lui.

AMIN.

CE HARUL DOMNULUI NOSTRU ISUS HRISTOS FII CU VOI ȘI CU FAMILIA DUMNEAVOASTRĂ, CONFORM FĂGĂDUINȚEI LUI DUMNEZEU … ….

Faptele Apostolilor 16 : 30 i-a scos afară şi le-a zis: „Domnilor, ce trebuie să fac ca să fiu mântuit?”

31 Pavel şi Sila i-au răspuns: „Crede în Domnul Isus şi vei fi mântuit, tu şi casa ta”.

AMIN.

Acerca de ricardodanielguzman26

He sido salvado por el Señor Jesucristo, y deseo compatir con cada persona el amor que Dios tiene para cada uno y las bendiciones que èl ha preparado de antemano para la seguridad, la paz, y la felicidad de todos los que ponen su fè en el Salvador provisto por Dios: su Hijo amado Cristo Jesùs. Si estàs cargado con tus culpas, si necesitas la ayuda de alguien poderoso para hacerlo, si estàs enfermo y te sientes cercano a la muerte, si quieres paz y consuelo,si................. ven al Jesucristo el Señor, èl te ama y està esperando tu clamor para bendecirte abundantemente. La Biblia es el mensaje de Dios poderoso para darte paz y seguridad inconmensurables; leela y conoceràs lo que tanto anhelas realmente.... " Tenemos también la palabra profética más permanente, á la cual hacéis bien de estar atentos como á una antorcha que alumbra en lugar oscuro hasta que el día esclarezca, y el lucero de la mañana salga en vuestros corazones " 2 Pedro 1: 19 " Porque el Padre ama al Hijo, y le muestra todas las cosas que él hace; y mayores obras que éstas le mostrará, de suerte que vosotros os maravilléis. Porque como el Padre levanta los muertos, y les da vida, así también el Hijo á los que quiere da vida. Porque el Padre á nadie juzga, mas todo el juicio dió al Hijo; Para que todos honren al Hijo como honran al Padre. El que no honra al Hijo, no honra al Padre que le envió. De cierto, de cierto os digo: El que oye mi palabra, y cree al que me ha enviado, tiene vida eterna; y no vendrá á condenación, mas pasó de muerte á vida. " Juan 5:20-24 " Por tanto, teniendo un gran Pontífice, que penetró los cielos, Jesús el Hijo de Dios, retengamos nuestra profesión. Porque no tenemos un Pontífice que no se pueda compadecer de nuestras flaquezas; mas tentado en todo según nuestra semejanza, pero sin pecado. Lleguémonos pues confiadamente al trono de la gracia, para alcanzar misericordia, y hallar gracia para el oportuno socorro. " Hebreos 4:14-16 Que la lectura de los mensajes en este block cumplan en tì el deseo de Dios de que seas salvo y seguro en Cristo Jesùs. " AMONESTO pues, ante todas cosas, que se hagan rogativas, oraciones, peticiones, hacimientos de gracias, por todos los hombres; Por los reyes y por todos los que están en eminencia, para que vivamos quieta y reposadamente en toda piedad y honestidad. Porque esto es bueno y agradable delante de Dios nuestro Salvador; El cual quiere que todos los hombres sean salvos, y que vengan al conocimiento de la verdad. " 1 Timoteo 2:1-4 Amèn.
Esta entrada fue publicada en Sin categoría. Guarda el enlace permanente.

Deja un comentario